17 mars 2009

Tack! :)

Jag vill tacka alla för gratulationerna och önskar er alla samma lycka som jag funnit!
Jag kan tänka mig att många av er som läser blev lite chockade och att de flesta trodde att jag var singel. Saker och ting jag skrivit om i bloggen tidigare kan ha gett det intrycket, men som jag påpekat många gånger förut så behöver inte det jag skriver om handla om just mig.
Jag är en tänkare, jag tänker mycket och tycker om att skriva om både gamla och nya händelser som påverkar mig på ett eller annat sätt.
<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till lyckan! :)

Anonym sa...

Hej,

Nu ska jag Gratta dig, sen är jag sorry men inte allt för sen. Jag önskar dig och din partner all lycka och sätt på dig en nazar öga, så att ingen ger dig onda ögat.

Ha det super gött
Fatos

KurdishFlower sa...

Cristian,

Tack :)

Fatos,

Tack så mycket :) Bättre sent än aldrig, men så sent ute är du inte.
Tänkte på en sak, du sa att du addat mig på facebook förut, har faktikst inget minne av nån som heter Fatos som addat mig?

Kram

Anonym sa...

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

Anonym sa...

Tack betyder mycket =)