08 mars 2009

Dagens citat.

"Kasta inte sten i glashus"

Ett ganska bra uttryck, tycker ni inte?
Finns så mycket människor som kastar sten i glashus, men det slutar ändå med att de får sitta där och plocka upp skärvorna efter det trasiga glaset..
..ensamma..
Har inte folk något bättre för sig än att skylla sina problem på andra? Ni som skyller era problem på andra, tror ni själva på det ni säger? Och vem är jag egentligen som ska döma er, eller eran miserabla situation ni befinner er i? Det klarar ni bra på egen hand, människor ser och hör vad ni sysslar med.
Det finns ingen anledning för mig att nämna något, allt är i det öppna som sagt.
Det finns människor som lever på falskhet, lever på lögner, människor som försöker hävda sig själv genom att trycka ner andra och höja upp sig själva till skyarna, osäkra identitetslösa individer, jag lider med er och hoppas att ni en dag finner er själva.
Nog om detta.
Jag har inte glömt, snart, mycket snart ska ni få veta varför jag var och fortfarande är så glad.

7 kommentarer:

Dolce Mavi sa...

Är hemligheten att du ska gifta dig med bulent?

Anonym sa...

hahhahaa avslöjade allt eller vad :P

KurdishFlower sa...

;)

Anonym sa...

Grattis Gulay.. Hoppas att ni får ett underbar liv tillsammans/Kib

KurdishFlower sa...

Kib,

Tack gumman :)

Anonym sa...

Hej Gulay!
Kan du inte vilka som skyller sina problem på dig?
Vad sysslar de på med? ge nåt ledtråd!
Om du inte säger nå namn kommer många vara misstänksamma att du snackar om de.
Var ärlig och säg namn! Du sägar att det öppet och alla vet. Så du har inget dölja

Anonym sa...

Hej, just nu pågår det en tävling i min blogg.
Titta gärna in hos mig och delta gärna:)
http://beccanorman.blogg.se