11 augusti 2008

Farmor

Min kära farmor är på besök igen, den här gången hos min syster, där jag bor för tillfället.
Hon är så gosig, jag frågade henne om hon skulle dansa på mitt bröllop "Jag kommer nog inte leva tills dess", fick jag som svar.

Klart du ska leva tills dess älskade farmor!!

Önskar att farmor kunde leva tillräckligt länge för att se mina blivande barn, men det är bara en önskning som kanske inte går i uppfyllelse då hon inte har väldens bästa hälsa för tillfället tyvärr..

Jag älskar dig farmor!

Såhär ser hon ut när jag visar att hon finns med på bild på nätet och att det är jag som har lagt in bilden på henne. Sååååå sööööööööööööt!

3 kommentarer:

ELL sa...

En så häftig bild på farmor vid datorn! Ja, hon är söt. Hon liknar min mormor med sjalen på huvudet. Ett tag försvann alla söta "gummor" - även äldre skulle hänga med i modet och vara stajlade. Nu har vi fått tilbaka de rara "gummorna" i stadsbilden igen i och med invandrarfarmödrar och -mormödrar. Jag blir glad varje gång jag ser en!

anna wintour sa...

Gulay vi skojar bara . Det var han som drog in ditt namn som ett vittne. Dvs du är hans enda beundrare då enligt mig.

Snälla du känner du inte Vansemyan. Han är tuff bakom en dator och en liten kyckling i verkligheten. Du måste ha lite självdistans och humor annars kommer du att reta upp dig på allt som skrivs. Det är det som kallas mogenhet att man inte tar åt sig.

Anonym sa...

Vilka hårda tider vi lever i. Man har inget ansvar vad man än säger eller vad man än gör. Man ska bara säga ”jag skojade” för att slippa ansvaret. Tänk om det blir samma på rättsväsendet. Mördaren försvarar sig ”jag skojade med henne när det hände, det var inte min avsikt att mörda henne” då säger domaren ”då är du inte skyddlig för mordet, du får gå”. Gulay som läser juridik kommer att bli arbetslös i framtiden för det kommer inte att finnas någon rättsordning i landet. Det blir samma som det var i Wild West förr i tiden. Tänk, vilken fantastisk cowgirl Anne blir. Hon rider en isländsk häst med cowboyhat på huvudet. Alla laglösa kommer att avguda henne.