10 augusti 2008

Nytt kapitel..

Det var absolut sista helgen jag någonsin arbetade i Avesta, känns så underbart skönt!!!
Jag kommer att sakna vissa kunder och arbetskamrater oerhört mycket men livet går vidare.
Åkte hem till mamma och upptäckte att en dörr som varit dold i 10år var öppen, det kändes konstigt, vi ska verkligen flytta, och det känns både bra och lite tråkigt att lämna alla goda grannar och släktingar, vi har trots allt bott i Avesta i FJORTON ÅR!!!
Herreguuuuuud, det är mer än halva mitt liv!
Titta in denna länk:
Avesta guiden, lite lustigt!

Ska även åka till Örebro och packa snart, det kommer kännas tungt då jag trivdes jättebra där i min söta lilla lägenhet..
Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv!
Hem ljuva hem, UPPSALA!
Nu är jag tillbaka där det började för 22 år sedan, busungen från G-sunda!
*********************************************
Nanna skrev:
"Dina inlägg är bra tycker jag, det skulle vara roligt att läsa om du kunde uppdatera din blogg oftare. Man ska bara sitta och börja skriva. Det är svårare att komma på nåt genom att planera eller fundera länge. Jag har fått det här tipset från en framgångsrik bloggare. Kör på bara..Kolla Anne, hon skriver nya inlägg varje dag, det spelar inte så stor roll om de är meningsfulla eller inte. Du har förmågan att skriva ner dina känslor. Jag ser fram emot att läsa dina nya inlägg."

Tack Nanna, vad söt du är!
Jo, Anne bloggar flera ggr om dagen, men om hur intressanta saker varej gång? Jag vill inte fylla ut bloggen med onödigt trams, hellre kvalitet än kvantitet ;) Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen, jag vet. Ska försöka blogga lite oftare.



1 kommentar:

anna wintour sa...

Hej Gulay jag hoppas du förstod att jag skojade lite för min blogg är full med ironi och du ska ta allt med en nypa salt. Jag läser din blogg så fort du har uppdaterat den. Du är mer djup jag är mer ytlig men ändå läser vi varandras och länkar till varandra. Det visar att vi kan förstå ironin bakom bådas sätt att skriva om varandra. sköt om dig
ablasi