23 oktober 2011

Vår andra bröllopsdag..

Idag firar vi två år tillsammans som gifta, två år fyllda med kärlek, men det har inte varit lätt alla gånger. Det har funnits stunder då jag bara velat ge upp och gå, det har funnits stunder då jag gråtit floder och det har funnits stunder då jag nästan spruckit av lycka, för det är så det är att vara gift. Det är ingen dans på rosor som alla tror, att gifta sig är lätt, det svåra är att hålla sig gift. I nöd och lust, heter det ju, och så är det verkligen..

Under dessa två år har vi hunnit bli föräldrar och åkt på vår försenade "smekmånad" med vår lilla flicka, må vi få många långa lyckliga år tillsammans fyllda med kärlek.

Må vi få den stryka som krävs varje gång det känns hopplöst att ta oss igenom svåra tider.

För varje hinder vi har klarat av att passera, har vi växt ihop och blivit starkare tillsammans.


Jag älskar dig lika mycket nu som jag gjorde första gången jag sa: "Jag älskar dig" till dig, om inte mer..

Du och Lara är min älskade lilla familj, det är vi tre mot ALLA!


Dagen började inte bra idag, idag förlorade vi Salman Cicek, Bulents kusin.

Han hade varit sjuk i cancer ett bra tag, må han vila i frid.

Han var en bra människa och framför allt väldigt snäll och rolig, mina tankar går till hans fru, barn och barnbarn som han lämnade efter sig, må ni finna den stryka som krävs för att ta er igenom detta.


Vila i frid Salman amca..




1 kommentar:

Kerem.82 sa...

Basiniz sag olsun Gülay .. Mekani cennet olsun ..