15 februari 2011

Vecka 28

Nu börjar jag bli riktigt rund och tung.
Det har börjat bli jobbigt att röra på sig, att vända och vrida sig i sängen är värsta processen, och ändå har jag 12 veckor kvar! Lite orolig över hur stor jag egentligen ska bli.
Vår lilla dotter verkar trivas där inne iaf, hon har börjat bli starkar, jag känner det på hennes rörelser och små buffar.
Mammas lilla hjärta och pappas ögonsten, vi längtar efter den dagen då du kommer ut och förgyller vår tillvaro med din närvaro..
(Ja syrran, jag vet, min min är jätteful på bilden, men snälla du, koncentrera dig på lilla bebis istället när du tittar på den *puss*)

3 kommentarer:

Anonym sa...

fin! hur mycket har du gått upp i vikt? jag har 8 veckor kvar och har gått upp ca 12 kg

Ida sa...

haha låter som din syster är lite som min :) väldigt fin bild tycker jag! det är så häftigt att det verkligen ligger en liten bebis därinne..ett mirakel verkligen

KurdishFlower sa...

Anonym, Tackar :)
Jag vägde mig för en liten stund sen, då visade den 56, så har gått upp runt 7-8 kg hittills..

Ida,

Tack så mycket :)
Ja, helt sjukt egentligen, en liten bebis som rör sig och har sig, underbar känsla!