07 juli 2009

Grattis älskling!! *Uppdaterad med bilder*





GRATTIS hjärtat, hoppas att vi får leva i hundra år till tillsammans med hälsan i behåll och massa lycka! Jag älskar dig så otroligt mycket!

Min älskling fyllde 30 år idag, eller igår, nu när klockan är över midnatt.
Jag hade planerat en stor fest med övernattning i skärgården(söderhamns), men alla jobbar, inklusive jag själv, därför får det bli en annan dag. Istället skrev jag in hjärtat i en flygklubben och bokade in en flygning, köpte en tårta och åkte och överraskade honom :)

Lägger upp lite videoklipp från dagens flygning, uppdaterar med bilder imorgon.



Jag skulle i vanliga fall skriva något fint, men är helt slut, du VET hur MYCKET du betyder för mig hjärtat, ord kan inte beskriva min kärlek.

Jag är som sagt helt utmattad, då jag gick upp 6 imorse och ska upp lika tidigt imorgon, fick en fråga om vad jag gör på tingsrätten, jag gör sekreterarjobb, sitter mycket i receptionen, lägger upp nya mål m.m

*Uppdaterar inlägget med lite bilder från kvällen*


Inga kommentarer: