08 mars 2013

Carpe diem! Fånga dagen nu!!!

Vet ni? Idag kommer aldrig komma tillbaka, vi kommer inte få en chans till att göra om just denna dag! Sorgligt och sant, därför tycker jag att ni ska göra allt för att göra denna dag till en av de bästa i era liv!!! Och detta ska fortsätta med följande dag, och nästa och nästa och nästa, ja, alla dagar in får i livet!!!

Vi spenderar för mycket tid på att må dåligt, såra varandra och helt enkelt inte njuta av livet!

Som en vän skrev, världen är en underbar plats men det finns en sjukdom som kallas människan, tyvärr..

Jag önskar att jag kunde sudda ut alla dessa människor fyllda med ondska och sjukdom! Jag önskar att alla människor var lika oskuldsfulla som min lilla Lara, så ren att jag bara vill gråta av bara tanken av henne! Min lilla prinsessa! Mamma ska göra allt för att lära dig att bli en fin medborgare i världen, en stark individ som vet vad som är rätt och fel, en fin underbar ängel som inte vill annat än gott, precis som nu..

Jag älskar dig så det gör ont mitt lilla hjärta ❤❤❤

Inga kommentarer: