25 mars 2014

Hallå där! Söker du jobb?

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Jag har jobbat ca 65-75% vid sidan om studierna och har varit helt utmattad! Jag tänker inte ge löften om att jag kommer börja skriva ofta igen, men jag ska försöka ta mig tid.

Jag har en vän som har ett företag och söker ny personal, tänkte dela hennes annons med er här:

"Vill du få in en fot i hälsa- och skönhetsbranschen?
Tycker du att det är roligt att träffa nya människor? 
Skulle du vilja ha en extrainkomst? 
 
Du får:
 
-All utbildning du behöver
-En egen handledare som hjälper dig hela vägen 
-Jobba med världsledande produkter
-Ingå i Skandinaviens mest framgångsrika team
-Personlig uteveckling 
-Glada kollegor
 
Inga förkunskaper eller avgifter. Det enda du investerar är din tid 8-10 timmar/veckan. Låter detta intressant? Kontakta mig på mail:mahabad_03@hotmail.com eller ring: 076-240 01 62 så berättar jag mer.."

Inga kommentarer: