21 juli 2011

Finn styrkan inom dig

Jag önskar att jag kunde lindra mina nära och käras smärta när de mår dåligt, men vad mer än att bara finnas där för dom kan man egentligen göra??


Man känner sig så hjälplös och ynklig.


En av mina vänner mår fruktansvärt dåligt just nu och jag önskar verkligen att jag kunde lindra din smärta du har i hjärtat, få dig att må bra. Jag tycker inte om att se dig såhär, så liten, så svag, så ledsen..


Du ska ju vara min vän som alltid får mig att skratta, min sprudlande fina vän. Du måste vara stark, jag vet att du har styrkan inom dig, och jag vet att du måste få sörja, men du måste rycka upp dig för din dotters skull..


Keske senin derdine derman bulabilsem..


Derman yok bu aciya, bu aciyla yasamayi ögreneceksin canim benim..




Jag älskar och finns här för dig, både jag och Lara..


Inga kommentarer: