21 juli 2011

Saknar farmor..

Jag saknar farmor, jag önskar hon vore här, jag önskar att hon kunde se lilla Lara.
Åhh min söta lilla farmor, känner mig så ledsen idag. Jag kan fortfarande höra ditt skratt när jag tänker på dig, jag är så rädd att glömma bort ditt skratt, din röst. Ibland tror jag att du fortfarande lever, men sen vaknar jag upp till verkligheten, där är du borta.
Tänker på dig, på Burkay och jag saknar er så oerhört mycket!
Vi har så lätt att ta allt och alla för givet, jag försöker att inte göra det, men ändå gör man det tyvärr.. Vi tjafsar och sårar dom vi älskar för helt meningslösa saker, jag försöker att inte göra det, men jag är ju ändå bara människa.
Livet är så hårt, så oförutsägbart.
Jag vet inte vad som tagit åt mig nu, men började tänka på er, dig och Burkay, eller jo, jag pratade om döda idag. Jag pratade med en bekant om hans dåliga mor och att han försöker hitta på så mycket som möjligt med henne medans hon fortfarande orkar, så han inte ska ha dåligt samvete för att han inte tog sig tiden när hon dör..
Jag vill inte förlora någon jag älskar igen, jag önskar att jag hade makten att kunna bestämma över just detta själv, men det har jag inte..

Vila i frid min älskade änglar, ni kommer alltid att leva vidare i mitt hjärta..

Ännu en gång vill jag påminna er om att ta hand om varandra, ta vara på varandra och tala om för era nära och kära hur mycket ni älskar dom, det ska jag göra..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur du känner :( min farmor gick bort för några dagar sen, fick först veta det igår :( och det är hemskaste är att hon ej bor här o jag hann ej få träffa henne ytterligare... ä säga att jag älskar henne så mycket. Min underbara goda söta farmor de gick så fort.vbästa farmor.. axxx. Må våra farmödrar vila i frid. // nazê

KurdishFlower sa...

Jag beklagar sorgen Naze, må hon vila i frid.,

Anonym sa...

Tack kece.
befinner mig i en ganska liknande situation som dig, och vet hur du känner dig, är själv gravid med en flicka, å tänkte om 2 mån, så ska hon va den första å se bilder på henne..men nej. livet är inte lätt.
Men tack.