23 december 2011

Så rolig bild på vår lilla familj, kolla in Laras min.

<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej
Jag hittade just precis din blogg och måste bara säga att jag älskar den!
Det första som dök upp när jag klickade på en länk från google var ett inlägg om förhållanden som du hade skrivit 2006. Jag är själv kurd och nickade till vartenda ord i texten. Jag ska definitivt följa din blogg i fortsättningen eftersom den verkar vara riktigt bra :)

Hare bra :)

Anonym sa...

Hej!

Det går mycket rykten om att ni ska skilja er? Man blir väldigt chockad över att se ett inlägg som här.....

KurdishFlower sa...

Anonym 1, Tack så mycket :)

Anonym 2, Har inte din mamma lärt dig att inte tro på rykten? :)

Anonym sa...

Hej!
Jo absolut min mamma har lärt mig det. Kanske därför jag ställde frågan till dig om du inte tänkte så långt.

Men man kan ju också tro detta då du blivit misshandlad av din man om jag inte har fel där också?

Hur som helst önskar jag dig lycka till!

Roliga bilder sa...

Heh, viket ansikte!

KurdishFlower sa...

Anonym, folk har inget bättre för sig än att sprida falska rykten, mer än så tycker jag inte att jag behöver säga :)

Önskar dig alla lycka jag med!