28 december 2011




År 2011 går mot sitt slut, vi lämnar ännu ett år bakom oss och jag har blivit 28! Två år kvar till 30! Hur ska man sumera det gångna året?
Det har helt klart varit ett omtumlande år, med både lycka och olycka, ett år fyllt med kärlek och sorg..
Farmors bortgång, älskade älskade lilla farmor, vad jag saknar henne!
Lara, min underbara Lara, det bästa och finaste som hänt mig, det dyrbaraste jag har, mamma älskar dig!
Burkays bortgång, min älskade Burkay, förväntar mig att se "King of Manheim" inloggad varje gång jag loggar in på msn och facebook, eller ett sms under högtider, då du alltid brukade höra av dig, men icke, det finns ingen som dig i släkten och det kommer nog aldrig att finnas någon som dig, du är saknad!
Våra grannars son Nayifs bortgång, en tragedi, må du vila i frid lille vän.
Bulents kusin Salmans bortgång, snälla glada Salman amca, du var en fin person..

Detta är bara en liten del av vad som hänt under året.

Jag hoppas att det nya året blir bättre och att vi får mot en ljusare framtid.
Viktigast av allt, vi är friska, har ett tak över huvudet och mat på bordet, detta är något vi inte borde ta för givet, vilket många gör.

Lite bilder från julen:












Inga kommentarer: