16 augusti 2011

Lara

Undra om det finns en större kärlek än den man känner för sitt barn där ute? Kärleken bara växer och växer för varje dag som går. När jag tror att det inte går att älska mer, så sprängs jag dagen där på av ännu mer kärlek, för varje tandlöst leende jag får, för varje blick, för varje beröring, så älskar jag min underbara Lara mer och mer. Du är mitt liv lilla hjärtat! Mamma älskar dig så otroligt mycket.


Du är nu 3månader och 8 dagar, tiden bara rinner iväg.



En fin artikel om hur kärleken blommar mellan dig och ditt barn:
http://se.babycenter.com/baby/development/socialandemotional/how-love-blossoms/

1 kommentar:

Sara sa...

Man blir helt varm bara av att läsa! Jag tror inte man verkligen förstår förrän man själv fått sitt egna barn som man håller om, för att verkligen förstå. Det måste vara en mäktig känsla. Längtar tills jag blir mamma, även om jag vet att det inte alltid är lätt. Men bara att få hålla om sin lilla bebis är nog värt allt.