29 augusti 2011

28 augusti, Laras första ord..

Mitt lilla hjärta sa "Mam" när jag var ute och handlade. Hon hade gråtit och sagt "maaam". När jag kom hem var hon i pappas famn och när hon såg mig började hon gnälla och sa "Maaam" igen. Jag ville bara smälta bort då!! Hon saknar mig när jag är borta och kan säga det också! Jag har faktiskt försökt lära henne säga mamma, brukar sitta med henne och upprepa samma ord flera gånger om dagen. Konverserar mycket med min lilla dotter, brukar berätta för henne vad jag gör medans hon tittar på mig tex i köket när jag lagar mat. Får dåligt samvete om jag inte underhåller henne genom att ständigt prata med henne.


Min lilla älskling, så stolt mamma är över dig, så duktig du är!

Mamma älskar dig över allt annat på denna jord!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud så sött!

dlara sa...

hej. jag heter dlara.. jag funderar e du kurd?? för att ni har turkiska namn??. Jag är kurd från irak, för mig ingen skiljna varifrån man är vi alla har samma gud!!!! men gärna ville veta.. Du har super bra blogg och mashalla sött dotter.

KurdishFlower sa...

Savaism, tackar :)
Dlara, Tack så mycket! Ja, jag är kurd :)