04 december 2009

Beklagar sorgen.

För några dagar sedan inträffade en olycka, efter olyckan omkom min pappas morbrors fru av hjärtattack, hon var 84år. Pappas morbror klarade inte av sorgen och smärtan av att förlora sin livskamrat och dog imorse, han var 87 år.

De har spenderat så många år tillsammans sida vid sida och de har tyckt om varandra och tagit hand om varandra ända fram tills nu och nu ska de begravas tillsammans..
Jag tyckte mycket om pappas morbror, vi brukade besöka dom ofta som små, han var en fin människa. Nu är det bara farmor kvar av alla hennes syskon, jag tror att dom var 12 stycken om jag inte minns fel.

Jag beklagar verkligen sorgen från botten av mitt hjärta och hoppas att nene och dede även är tillsammans nu, precis som dom var när dom var i livet..

Må ni båda vila i frid.

2 kommentarer:

Zeina- Jag är tjejen som satsar tills hon lyckas! sa...

Beklagar sorgen:(

Anonym sa...

Så synd :( ... beklagar sorgen..