04 juni 2011

Mammas lilla skatt..

Min lilla skatt, mitt lilla hjärta, mitt liv! Vad mamma älskar dig, och det ska mamma tala om för dig varje dag så länge hon lever! En vacker dag kommer du att få ta del av allt jag skrivit i min blogg, jag funderar på att skriva några inlägg till dig då och då. Jag skulle tycka att det vore kul om min mamma hade gjort det och jag fick ta del av det hon skrivit nu när jag är vuxen. Jag ska även få din pappa att skriva några rader då och då till dig. Du ska veta att din pappa lever och andas enbart för din skull nu, han är så stolt över dig! Han kan faktiskt inte få nog av att titta på dig, jag önskar bara att han hade haft mer tid med oss, men det kommer han att få, snart!

Imorgon är du 4 veckor gammal och jag kan fortfarande inte förstå att du finns, att jag genomlidit en förlossning, men samtidigt så kan jag inte tänka mig hur livet var innan dig.


Mamma och pappa älskar dig så otroligt mycket Lara, glöm aldrig bort det lilla hjärtat!



1 kommentar:

kurd sa...

hejsan:) söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3